ANNONS STÄNG
  • Nyheter
    • Bil och trafik
    • Elbil och laddhybrid
    • Tjänstebil och förmånsbil
    • Bilbranschen
    • Bilspionen
    • Konsument
    • Motorsport
    • Styling & tuning
    • Miljö och teknik
    • Experterna svarar
    • Aktuellt
  • Test
    • Välj bilmärke och modell
    • Biltester
    • Provkörningar
    • Begagnattester
    • Dueller
    • Däcktester
    • Pryltester
    • Övriga tester
  • Event
  • Webb-TV
Prenumerera

Dela artikel

Logga in
ARTIKELN INNEHÅLLER KÖPLÄNKAR
    • Nyheter
      • Alla nyheter
      • Bil och trafik
      • Elbil och laddhybrid
      • Tjänstebil och förmånsbil
      • Tjänste- och förmånsbil
      • Miljö och teknik
      • Bilbranschen
      • Konsument
      • Experterna svarar
      • Bilspionen
      • Styling och tuning
      • Motorsport
      • Aktuellt
      • Övrigt
    • Test
      • Välj bil
      • Alla test och provkörningar
      • Test
      • Provkörningar
      • Dueller
      • Begagnattest
      • Däcktest
      • Älgtest
      • Bilvård
      • Pryltest
      • Övriga test
      • Minnenas arkiv
      • Sverigecykeln
    • TV
    • Bilhjälp
      • Bilvård
      • Importguide
      • Bilpriser
    • Event
    • Tidning
      • Prenumerera
      • Presentkort
      • Kundservice
      • Alla tidningar
      • Teknikens Värld 2017
      • Teknikens Värld 2016
      • Klassiska Bilar
      • Moderna Klassiker
      • Alla Bilar
      • Stora Begbilboken
      • Stora Guiden Om
    • Om oss
      • Vår historia
      • Kontakta oss
      • Redaktionen
      • Teknikens Världs resor
      • Annonsera
      • Nyhetsbrev
      • Vår panel
    • Kundservice
    • Personuppgifter
  • © Bonnier Magazines & Brands AB, 105 44 Stockholm

    Telefon: 08-736 53 00

    Ferrari 458


    Provkörningar

    Provkörning
    Provkörning av Ferrari 458 Italia

    Nyheter

    Bil och trafik
    Ferrari 458 MM Speciale – endast en
    Övrigt
    Hayabusa ger Ferrari 458 Italia mardrömmar
    Bil och trafik
    Ferrari utpressar kunder – handpenning kan brinna inne
    Övrigt
    0-100 km/h – världens 20 snabbaste bilar
    Visa alla 24 nyheter med Ferrari 458

    Andra bilar i samma klass

    Polestar 1 • Toyota Supra • Ferrari GTC4Lusso • Fiat 124 Spider • Aston Martin DB11 • Mercedes C 111 • Mercedes SLC • Honda NSX • Jaguar F-Type • Alfa Romeo 4C • BMW i8 • Lotus Evora • Audi RS5 • Toyota GT 86 • Subaru BRZ • Mitsubishi Eclipse • Maserati GranTurismo • Infiniti G35 • Honda CR-Z • Ferrari California • Dodge Challenger • Chevrolet Camaro • Peugeot RCZ • KTM X-Bow • Kleemann SLK • Hartge H50 • Gordon Roadster • Carlsson CK50 • Beira • Artega GT • Mercedes SLK • Aston Martin Rapide • Honda S2000 • Mazda RX-8 • Aston Martin DBS • BMW M5 • Porsche 911 • Aston Martin Vantage • BMW Z4 • Mercedes SL • Maserati Quattroporte • Nissan 370Z • Nissan 350Z • Wiesmann Roadster • Wiesmann GT • Porsche Boxster • BMW Z8 • Aston Martin DB9 • Alfa Romeo Spider • Alfa Romeo 8C • Audi TT • Alfa Romeo GTV • Ferrari 599 GTB Fiorano • Audi S4 • Vauxhall VXR8 • Nissan GT-R • Nissan Skyline • Audi RS6 • Suzuki Ignis Sport • Ford Mustang • Pagani Zonda • Ferrari F430 • Ferrari 612 • Ferrari 575 • Ferrari 550 Maranello • Ferrari 360 • Chrysler Viper • Chevrolet Corvette • Cadillac XLR • BMW Z3 • BMW 6-serie • Audi S6 • Audi RS4 • Ascari KZ1 • Alfa Romeo GT • Alfa Romeo Brera • Morgan Aero 8 • Toyota MR2 • Morgan Roadster V6 • Toyota Celica • Saab Viggen • Porsche Cayman • Porsche Carrera GT • Peugeot RC • Opel Speedster • MG F/TF • Mercedes SLR • Maserati MC12 • Maserati 3200 GT/Coupé/Spyder • Maserati GranSport • Lotus Esprit • Lotus Exige • Lotus Elise • Koenigsegg CC • Jaguar XK • Hyundai Coupé • Chrysler Crossfire • Mazda MX-5 Miata • Lexus SC • Lamborghini Diablo • BMW M6 • Dodge Viper
    Teknikens Värld

    teknikens-varld@teknikensvarld.se

    30 november 2011

    458 ferrari italia spider sportbil

    Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.
    Stäng

    Webbredaktör

    Mattias Rabe
    mattias.rabe@teknikensvarld.se

    Chefredaktör

    Marcus Engström
    marcus.engstrom@teknikensvarld.se

    Ansvarig utgivare

    Stina Abenius
    redaktionen@teknikensvarld.se
    FÖLJ OSS PÅ
  • SVG Grafik
    SVG Ikoner