Bild 1. Joakim Bonnier med sin Lola T70 pratar taktik med Reine inför 9-timmarsloppet på Kyalami, Sydafrika 1969. Mått 70 x 50 cm.
Bild 2. Förarna kände sig ofta som zigenare, ett resande folk. Här är Reines ekipage från 1969, komplett med sponsordekaler. Mått 50 x 35 cm.
Bild 6. Joakim Bonnier körde Formel 1 åren 1956-71 men även sportvagnar med stor framgång, då ofta i Lola-bilar. Mått 70 x 50 cm.
Bild 8. Reine i superfokus inför Monacos Grand Prix 1971. Banan var en utmaning, bland annat smörjde man in däcksidorna för att klara av trottoarkanterna bättre. Mått 50 x 70 cm.
Bild 9. Jochen Rindt och Lotus förlitade sig på ”gamla” modell 49 i Monaco 1970. Bilden med honom på ställ i kasinokurvan har Reine inte fångat med kameran men har den kvar i huvudet. Mått 35 x 50 cm.
Bild 10. Monacos Grand Prix 1970, Ronnies första Grand Prix. De lösnummerberoende kvällstidningarna målade upp att Reine och Ronnie var ovänner, vilket inte stämde. Mått 50 x 70 cm.
Bild 11. 1971. Ronnie i sin March 711. Han blev årets Formel 1-sensation och slutade två i mästerskapet. Mått 50 x 70 cm.
Bild 12. På danska Roskilde Ring kördes det racing mellan 1955 och 1968. På sista tillställningen, Scalextric-Löbet, för Formel 3 slog Reine till med banrekordet på 42 sekunder blankt. Mått 50 x 35 cm.
Bild 13. Säsongsstart i Formel 1 1971. Reine tätt följd av stallkollegan Emerson Fittipaldi på Kyalamibanan i Sydafrika. Reine och Emerson har kontakt än i dag. Mått 50 x 35 cm.
Bild 14. Hängiven publik vid banan i argentinska Bal carce, Juan Manuel Fangios födelseort. Mått 35 x 50 cm.