De klassiska och typiska luftutsläppen på framskärmen är nya. Foto: Lorenzo Marcinno

Ferrari GTC4Lusso provkörning

Foto: Lorenzo Marcinno

Ferrari GTC4Lusso.

Foto: Lorenzo Marcinno

De klassiska och typiska luftutsläppen på framskärmen är nya.

Foto: Lorenzo Marcinno

Instrumenteringen med sina två TFT-skärmar till höger och vänster om varvräknaren fungerar bra, menyerna är enkla att hantera.

Foto: Lorenzo Marcinno

Stolkomforten går inte att klaga på.

Foto: Lorenzo Marcinno

Linus hade givetvis tagit på sig en Ferrariröd tröja men fick springa till hotellrummet och byta när han blev tilldelad en vit bil.

Foto: Lorenzo Marcinno

Med Manettino-vredet ställer du in köregenskaperna efter väglag.

Foto: Lorenzo Marcinno

Baksätet kan ge åksjuka enligt Linus. Vi tror mer att det handlar om avundsjuka på chauffören.

Foto: Lorenzo Marcinno

450 liters bagageutrymme är klart godkänt för att vara en supersportbil med familjeambitioner.

Foto: Lorenzo Marcinno

V12:an ger 690 hästkrafter men är ändå tämligen lätt att hantera i vardagstrafiken.

Foto: Lorenzo Marcinno

Framifrån så märks tydligt att grillen har vuxit en aning och att de mindre luftintagen på sidorna har städats bort. Huvens skärning har förändrats samtidigt som strål­kastarna delvis fått nytt utseende.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

2 månader Premium för bara 19 kr - när du gör vårt quiz!