Foto: Glenn Lindberg
De kromade stötfångarna var krav från Goodwood för att bilen skulle få vara med på Revival.
Foto: Glenn Lindberg
Heltäckande stålfälgar pallade för trycket på Goodwood. De får hantera mycket kraft!
Foto: Glenn Lindberg
Slogan från Holman Moody. Lägg märke till att dekalen skrapats, ett smärre sår från Goodwood.
Foto: Glenn Lindberg
Rejäl tank behövs, bilen suger i sig soppa i en makalös takt när det går för fullt.
Foto: Glenn Lindberg
Maskinrummet. Lägg märke till de vita rören till höger och vänster, övre bärarmarnas infästning.
Foto: Glenn Lindberg
1964 hade Thunderbolt stolar från skåpbilen Ecoline, eller lättvikts från polisbilarna.
Foto: Glenn Lindberg
Växelföringen kräver ett visst mått av kraft. Röda spaken vid sidan är backspärren.
Foto: Glenn Lindberg
Klassiska vippströmbrytare gör jobbet hela dagen. Manöverpanel mellan stolarna.
Foto: Glenn Lindberg
Lite humor får man anse det vara när det står Mikro på gaspedalen i den där bilen.
Foto: Glenn Lindberg
Linus gör sitt bästa för att verka fullständigt vettskrämd – och han lyckas ganska bra.
Foto: Glenn Lindberg
Glenn Fireball Roberts ”makes shock second”. Andraplatsen på Daytona bland racersportvagnar var inget annat än just en chock. Eller en skräll.