Foto: Hans Hedberg

Ford S-Max 2,0 TDCI 180 provkörning

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Ford S-Max rymmer sju sittplatser, körgläde och funktion. Delar teknik med nya Mondeo.

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

S-Max cementerar Forddesignen, hög igenkänninghetsfaktor. Reservhjul hänger under bilen.

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Oceaner av utrymme när sätena fälls ner. Flexibel inredning för en familj.

Foto: Hans Hedberg

12V-uttag och styrknappar till nerfällning av baksätets samtliga fem sittplatser.

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Instrumentbrädan känns delvis igen från Mondeo. Sakliga och korrekta funktioner.

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Baksätet är lätt att äntra. Titanium kostar 16 500 krornor extra och innehåller det nödvändigaste.

Foto: Hans Hedberg

Foto: Hans Hedberg

Tredje sätesrad för 11 000 kronor är väl investerade pengar. Fullvuxen Hedberg ryms, men inte mer än så.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Black Friday-erbjudande: 3 månader Premium för 0 kr