Den stora CR-V entusiasten kommer att ta 2015 års modell på nydesignade bakljus. Ingen annan gör det.

Honda CR-V 1,6 i-DTEC provkörning

Den stora CR-V entusiasten kommer att ta 2015 års modell på nydesignade bakljus. Ingen annan gör det.

Honda CR-V har bantat 65 kilo men det är inget som syns på utsidan. Bredare stötfångare.

Skitsnygga fälgar men tyvärr ingår de inte i standardutrustningen. 17 tum får man i basversionen.

Foto: Teknikens Värld

Honda har piffat till insidan med en del aluminium-inlägg. Trevligt, liksom en traditionell handbroms.

PeO Kjellström gillar Honda CR-V i det mesta men den nya smarta farthållaren är rent av skit.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

2 månader Premium för bara 19 kr - när du gör vårt quiz!