De tidigare modellernas relativt diskreta former är utbytta mot böljande, flödande, vågade och organiska linjer. Foto: Mike Dodd

McLaren 720S provkörning

Foto: Mike Dodd

Variable Drift Control innebär att du kan finjustera hur mycket sladdvinkel som ska tillåtas innan bilen griper in och rätar upp.

Foto: Mike Dodd

Inga stora luftintag på sidorna! McLaren går mot strömmen i rådande supersportbilsdesign och har gömt luftintagen vid A-stolparna…

Foto: Mike Dodd

De tidigare modellernas relativt diskreta former är utbytta mot böljande, flödande, vågade och organiska linjer.

Foto: Mike Dodd

720S är inte en supersportbil som kommer att avslöja en dålig förare, den är snarare förlåtande och stöttande.

Foto: Mike Dodd

McLaren har spottat ur sig många bilar på sju år, men det är först nu man genomför ett generationsskifte.

Foto: Mike Dodd

Här tar McLaren 720S in den luft som behövs för att göda den 720 hästar starka fyraliters-V8:an.

Foto: Mike Dodd

Formsytt, formgjutet och alldeles fantastiskt fenomenalt bra!

Foto: Mike Dodd

Numrerad såklart. 1400 exemplar var redan sålda innan någon av kunderna ens provkört bilen!

Foto: Mike Dodd

iPad på köpet?!? Nej, men det föraren behöver veta visas på en rejäl men snygg skärm.

Foto: Mike Dodd

Vi har sagt det förr och det tål att upprepas – McLaren bygger de enda supersportbilarna som kan sägas vara bekväma.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

2 månader Premium för bara 19 kr - när du gör vårt quiz!