Porsche 911 GTS provkörning

Vår utsände Daniel Frodin ser koncentrerad ut när han försöker träffa apex på Willow Springs International Raceway.

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

En vacker vägskylt som lovar runt och dessutom levererar i överflöd, i alla fall längs Angeles Crest Highway.

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Centrumbult är tufft och standard på GTS, men du kan få hjulbultar om du vill.

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Foto: Daniel Frodin

Vit kontrastfärg i kanten på säkerhetsbältet är GTS-typiskt. GTS broderat på nackstödet kostar dock extra.

Foto: Daniel Frodin

Mike Forest gör sig bäst på lite avstånd. Hans fina 914-4 från 1973 tål dock noggrann granskning, ett oerhört välhållet exemplar.

Nöjd Daniel Frodin kikar ut och konstaterar att även långa förare trivs.

Foto: Daniel Frodin

Tysk ingenjörs­frisyr på genomtrevlige och pedagogiske Friedrich Seiler.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

Black Friday-erbjudande: 3 månader Premium för 0 kr