Foto: Patrik Lindgren
Härligt kurviga småvägar eller supersnabba vägpartier – 918 Spyder passar överallt.
Foto: Patrik Lindgren
Vingen uppe och avgasutblåsen uppe på motorkåpan alldeles bakom huvudena. Skönsång.
Foto: Patrik Lindgren
Luftutsläpp bakom framhjulen och e-hybrid-logotypen med sin ilsket gröna bakgrundsfärg.
Foto: Patrik Lindgren
Formspråket är kraftfullt och återhållsamt på samma gång. Det andas dessutom effektivitet.
Foto: Patrik Lindgren
Sköna stolar och en förbluffande dragfri sittbrun – även när det går riktigt fort.
Foto: Patrik Lindgren
Snyggt och tydligt utförd instrumentering, motorns maxvarv ligger på 9 100 r/min!
Foto: Patrik Lindgren
Minimalistisk växelväljare till PDK dubbelkopplingslådan sitter dold till höger bakom ratten.
Foto: Patrik Lindgren
Fem inställningsmöjligheter som alla används. Snabbaste läget väljs genom ett tryck på rött!