Snål på långresa. Enligt fabriken drar den 0,58 liter per mil med bara bensindrift.
Provkörning: Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Snål på långresa. Enligt fabriken drar den 0,58 liter per mil med bara bensindrift.
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Basmodellen har ännu ingen köpt, många väljer lyxutrustade Business-versionen för 459 900 kronor.
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
En dekal som kanske betyder att föraren tänker på miljön. Eller på sin plånbok.
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Lastutrymmet är lika bra som i vanliga Outlander. Under golvet finns plats för laddkabel.
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Bildskärmen visar vad som händer under sätet och huven. Man tittar bara en gång, roligare är det inte.
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Nedanför växelväljaren kan du välja ”charge” som innebär att batteriet laddas med bensinmotorn.
Ratt-paddlarna gör det möjligt att reglera bromskraften för energiåtervinning.
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid
Mitsubishi Motors VD Magnus Monié och Mikael Stjerna.
Nyhetsbrev
Få Teknikens Världs exklusiva nyhetsbrev – utan kostnad
Senaste läsningen direkt i din mobil
Avsluta när du vill
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.