Snål på långresa. Enligt fabriken drar den 0,58 liter per mil med bara bensindrift.

Provkörning: Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Snål på långresa. Enligt fabriken drar den 0,58 liter per mil med bara bensindrift.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Basmodellen har ännu ingen köpt, många väljer lyxutrustade Business-versionen för 459 900 kronor.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

En dekal som kanske betyder att föraren tänker på miljön. Eller på sin plånbok.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Lastutrymmet är lika bra som i vanliga Outlander. Under golvet finns plats för laddkabel.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Bildskärmen visar vad som händer under sätet och huven. Man tittar bara en gång, roligare är det inte.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Nedanför växelväljaren kan du välja ”charge” som innebär att batteriet laddas med bensinmotorn.

Ratt-paddlarna gör det möjligt att reglera bromskraften för energiåtervinning.

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Outlander Plug-In Hybrid

Mitsubishi Motors VD Magnus Monié och Mikael Stjerna.

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

2 månader Premium för bara 19 kr - när du gör vårt quiz!