Hur göra för att visa en ny bilinteriör? Att bara ta en enkel bild och förklara vad som är nytt är lite tråkigt. I Brasilien har Volkswagen kommit på ett mycket roligare sett, de vänder ut och in på bilen.

Interiören i en bil är minst lika viktig som exteriören, men den är inte alltid helt lätt att marknadsföra. När bilen i fråga är en Volkswagen Fox blir det inte lättare. För att fånga allmänhetens uppmärksamhet har Volkswagen i Brasilien dragit igång en smart reklamkampanj för ansiktslyfta Fox och deras knep är att vända bilen in och ut. Den datormanipulerade bilden ger verkligen ett helt nytt perspektiv och på en ny microsite förklarar en engelsk berättarröst vad som är nytt, självklart med omvända meningar.

Test och provkörningar


    Digital prenumeration
    Allt du vill veta om alla bilar
    – gratis första månaden
    Därefter 99 kr/mån – ingen bindningstid

    Flest och mest omfattande tester av nya bilar

    Alla nummer av e-tidningen

    Nyheter, provkörningar och fakta inför ditt bilköp

    Avsluta prenumeration online när du vill

    Jag godkänner prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.

    Vänligen godkänn prenumerationsvillkoren
    Visa kommentarer